مدرسه آبنبات

 

شماره تماس:

09352550781

سوالات متداول

خیر، متأسفانه چنین امکانی وجود ندارد. شما برای خرید از سایت می‌بایست ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خودتان شوید.

توسط پست:
در صورتی که جهت تحویل بسته گزینه هایی همچون پست را انتخاب کرده اید، باید از قسمت پنل کاربری سایت گزینه مشاهده کد رهگیری پستی را انتخاب نمایید و به فوتر سایت قسمت “پیگیری مرسولات پستی” مراجعه و در کادر جستجو کد را وارد نمایید تا از آخرین وضعیت بسته خود مطلع شوید. 
تمامی سفارشات ثبت شده تا قبل از ساعت 12 ، همان روز بسته بندی می شود و طی یک الی دو روز کاری بعد تحویل اداره پست می گردد. لذا با توجه به این موضوع لازم به ذکر است در صورت تعطیلات رسمی ارسال بسته به روز بعد تعطیلات موکول می گردد.
توسط باربری:
در صورت انتخاب ارسال توسط باربری همکاران ما بعد از تحویل بسته به باربری پیامکی مبنی بر تحویل دادن بسته به باربری برای شما ارسال می کنند که شما می توانید با تماس گرفتن با فروشگاه ، اطلاعات بیجک باربری را دریافت کنید که از همین طریق می توانید پیگیری وضعیت بسته خود را از باربری مورد نظر داشته باشید.

ارسال توسط پست پیشتاز: اجناس طی 1 الی 2 روز کاری از انبار فروشگاه آبنبات تحویل اداره پست می شود و پس از طی این فرآیند، 3 الی 7 روز کاری بعد بسته به مقصد شما می رسد. (لازم بذکر است این زمان حدودی است و بستگی به توزیع منطقه پستی آدرس شما دارد .)

ارسال توسط باربری: اجناس طی 1 الی 2 روز کاری از انبار فروشگاه آبنبات تحویل باربری می شود و پس از طی این فرآیند، 3 الی 7 روز  کاری بعد بسته به مقصد شما می رسد. وبستگی به شرکت حمل کننده دارد “مخصوص شهرستان ها به جز شهرستان های استان تهران و استان البرز”

ارسال توسط تیپاکس: اجناس طی 1 الی 2 روز کاری از انبار فروشگاه آبنبات تحویل تیپاکس می شود و پس از طی این فرآیند، 3 الی 7 روز بعد بسته به مقصد شما می رسد وبستگی به شرکت حمل کننده دارد”

هزینه ارسال اجناس طبق متغیرهایی از جمله: وزن، ابعاد، مسافت و جمع کل مبلغ فاکتور به صورت اتوماتیک و بعد از پر کردن تمام مشخصات ارسال توسط شما، محاسبه می گردد. لطفاً در پر کردن فیلدهای خالی در قسمت مشخصات آدرس دقت لازم را به عمل آورید. همانطور که گفته شد محاسبه هزینه ارسال به متغیرهای زیادی بستگی دارد و فروشگاه آبنبات خود را موظف می داند که سفارشات را فقط به آدرسی که مشتری ثبت نموده است ارسال نماید.

خیر، شما می توانید بعد از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، از قسمت سفارشات داخل پنل کاربری، فاکتور خود را دریافت نمایید. دقت کنید که این فاکتور ساده می باشد و به هیچ عنوان رسمی تلقی نمی شود.(در صورت خرید شرکت ها و ادارات جهت دریافت فاکتور با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.)

خیر، ارائه این خدمت به دلیل بروز پاره ای از مشکلات در گذشته غیر فعال می باشد. دریافت سفارشات فقط در صورت تسویه کامل امکان پذیر است.

خیر، آبنبات یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان فروش فیزیکی را ندارد. داخل انبار بسیاری از اجناس در بسته بندی های کارتن و به صورت عمده وجود دارد. این نوع از چیدمان در انبارداری به هیچ عنوان نمی تواند برطرف کننده نیاز یک مشتری حضوری باشد.

در صورت عدم ارسال می بایست اجناس از قلم افتاده را مجدداً خرید نمایید و در قسمت توضیحات با درج شناسه سفارش قبلی، فاکتور جدید را به فاکتور قبلی پیوست نمایید.

بله، در صورت تمایل می توانید با ارسال به صورت پیک در استان های تهران و البرز دریافت نمایید.

همکاران ما شبانه روز در تلاش اند تا بتوانند با توجه به تنوع بالا در اجناس، قیمت ها را به روز نگه دارند. پس شما با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید. احتمال دارد در برخی از محصولات با نوسانات قیمتی مواجه شویم که همکاران ما در اسرع وقت این موضوع را با شما در میان می گذارند.

بله، در صورتی که جمع مبلغ کل سفارش شما به عدد ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برسد یک کد تخفیف با سقف ۳۵.۰۰۰ تومان در سبد خرید شما فعال می شود. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت انواع کد تخفیف به قسمت تخفیفات مراجعه نمایید.

فروشگاه موظف است اجناس خریداری شده را عیناً با همان مشخصات برای شما ارسال نماید. در غیر این صورت امکان مرجوعی کالا برای شما تا 3 روز فراهم است. توجه داشته باشید امکان مرجوعی اجناس با حفظ همان شرایط اولیه (عدم استفاده، سلامت فیزیکی و بسته بندی سالم محصول) امکان پذیر است.
کاربر گرامی دقت داشته باشید تحویل گرفتن کالا در مقصد به منزله قبول صحت و سلامت اجناس می باشد. طبق این بند این امکان که بتوانید بعد از تحویل، مدعی کسری و معیوب بودن اجناس بشوید از شما سلب می شود.

خیر، به دلیل تنوع بالا در محصولات بسیاری از آن ها پس از سفارش گذاری تهیه و آماده ارسال می شود، پس در خرید خود دقت لازم را داشته باشید.

فروشگاه آبنبات خود را موظف می داند تا با بسته بندی استاندارد اجناس سفارش داده شده را به آدرس مقصد مشتری ارسال نماید. اما بروز برخی از مشکلات در حمل و نقل بسته اجتناب ناپذیر است.پس فروشگاه آبنبات هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی بر اثر حمل و نقل شرکت های حمل و نقل کالا از مبدأ انبار فروشگاه تا مقصد مشتری را ندارد و شرکت های حمل کالا موظف به پاسخگویی می باشند.

بله، مشتری گرامی شما امکان کنسل نمودن خرید خود را تا قبل ارسال کالا را دارید.

طرح و رنگ این محصولات به صورت کاملاً تصادفی در بسته شما قرار داده می شود. شما می توانید در قسمت توضیحات سفارش خود، رنگ و طرح محصول مورد نظر خود را درخواست نمایید. در صورت امکان طرح و رنگ آن محصول به همان شکل یا نزدیک به آن ارسال می گردد.

خیر، در این صورت حتماً در اسرع وقت با همکاران ما در قسمت پشتیبانی فروشگاه آبنبات تماس بگیرید تا تغییر آدرس مقصد شما، از مرکز پشتیبانی اصلاح گردد. لازم به ذکر است که تغییر آدرس در پروفایل شخصی شما هیچ تغییری در آدرس ثبت شده فاکتورهای قبل ایجاد نمی کند. این نوع از تغییر باعث اصلاح آدرس مقصد شما در سفارش های بعدی می شود. 

خط مشی اصلی فروشگاه اینترنتی آبنبات ، تامین کالا به بهترین قیمت در کنار کیفیت بالا درجهت رضایت مشتری است.

از آنجاکه بهترین تبلیغ رضایت مشتریان و تبلیغ چهره به چهره می باشد،  سعی ما بر آن است تا به جای صرف هزینه های سنگین در بخش تبلیغات، با کاهش قیمت ها، خریدی به صرفه و دلپذیر را به خریداران عزیز هدیه دهیم.

دلیل دیگر برای پایین بودن قیمت های آبنبات ، این است که بخش اعظمی از کالاها عرضه شده در فروشگاه به صورت مستقیم توسط فروشگاه آبنبات از تولید کننده اصلی، تامین یا وارد می شود. بدین شکل بخش زیادی از هزینه واسطه های مختلف حذف شده و کالا با بهترین قیمت به دست خریدارن محترم میرسد.

کالا هایی که دارای نماد “تضمین اصالت برند” هستند، توسط تیم آبنبات بررسی شده و اصالت برند آنها از سوی آبنبات ضمانت می شوند.

شما خریدار گرامی در مرحله پرداخت آنلاین، به صفحه درگاه اینترنتی بانک متصل شده و از طریق این درگاه که از پروتکل های بسیار پیچیده و ایمن برخوردار است پرداخت خود را انجام می دهید. پس هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت. 

بله از آنجائیکه شروع کار فروش آنلاین ما از طریق شکبه های فضای مجازی بوده می توانید از نشانی ما در این شبکه ها هم سفارش خود را ثبت نمایید.
نشانی اینستاگرام:

تلگرام:

ایتا:

دقت کنید پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک، باید روی گزینه ی  تکمیل خرید کلیک کنید اگر این کار را انجام داده اید و مبلغ ازحساب شما کسر شده است ولی وضعیت سفارش شما “سفارش تکمیل نشده – مبلغ پرداخت نشده ” است، مبلغ کسر شده حداکثرطی 72 ساعت کاری به حسابتان باز می گردد.

دقت کنید ممکن است از طرف بانک پیامک جهت بازگشت مبلغ ارسال نشود و می بایست گردش های حساب بانکی خود را چک کنید.

باید وارد حساب کاربری تان شوید و در قسمت “پیگیری سفارش‌ها” سفارش خود را پیگیری کنید. در صورتی که وضعیت سفارش ” تکمیل نشده-پرداخت نشده ” بود یعنی پرداخت سفارش ناموفق بوده است و می‌بایست مجددا تلاش به ثبت سفارش کنید.

لطف کنید با شماره بانک پذیرنده تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه ضمن راهنمایی، پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل را انجام دهند.

پیمایش به بالا